Результати анкетування "Викладач очима студентів", 2016-2017 н.р.
Кафедрою статистики та математичних методів в економіці проведено анкетування серед студентів Університету, які вивчали дисципліни кафедри у 2016–2017 н.р. Анкетування анонімне і проведене з використанням хмарного сервісу Google Form.
Мета анкетування – забезпечити прямий зв'язок зі студентами, виявити: проблемні аспекти у наданні освітніх послуг з дисциплін кафедри, недоліки у роботі лектора та асистента, врахування яких підвищить якість викладання.
За результатами анкетування опитано 77 студентів (заповнено 153 відповіді в розрізі викладачів), 93,5% з яких вивчали дисципліни в другому семестрі.
Лектор зацікавив дисциплінами кафедри на 75 % (асистент на 86 %). Навчальний матеріал викладається доступно на 84 % (86 %), при цьому наголошується на прикладах його застосування у майбутній професійній діяльності – це зазначило 93 % (96 %) опитаних, що вказує на професійність кадрового складу. Усі викладачі знайомлять студентів з критеріями оцінки на початку вивчення курсу (97 %), об’єктивно оцінюють студентів на 92 % (асистент – 93 %). Професорсько-викладацький склад кафедри завжди консультує студентів, які мають проблемні питання з курсів і хочуть навчатися – це підтвердило 97 % з опитаних. Готові до співпраці у майбутньому з лектором 91 %, асистентом – 96 %. Лектори на 95 % матимуть рекомендації даних студентів щодо навчання у даного викладача, асистенти на 99 %, що вказує на високий рівень педагогічної майстерності кадрового складу кафедри.
Викладачі кафедри здатні працювати без конфліктів зі студентами на 88% (89 %), лише шість студентів часто конфліктували, а це лише 8 % з числа опитуваних. При цьому необхідно враховувати кількість відвіданих занять студентами, троє з опитаних, а це 4 % відвідало менше 50 % відведеного аудиторного фонду.
Студенти висловили побажання:
- Отримувати «автомати» з дисципліни, за умови відмінного навчання протягом семестру.
- Запровадження більшої кількості прикладних задач з економетрики.
- На лекціях використання ПК із роз’ясненням завдань, які будуть на практичних заняттях.
- Мати навчальний посібник.
Висновки:
- Проводити анкетування двічі на рік після вивчення дисципліни.
- Охопити більшу кількість студентів шляхом проведення анкетування на початку першої (за попередній семестр) і останньої лабораторної роботи з курсу.
- Запроваджена система АСУ не дає можливості за результатами навчання ставити підсумкову оцінку без здачі іспиту, тому «автомати» з дисциплін кафедри неможливі.
- Розробити більше прикладних індивідуальних завдань з економетрики.
- Узагальнити результати методичних розробок і видати навчальний посібник з використанням економіко-математичних методів в Ехсеl.
|